Asiakastili ja apua kirjautumiseen

Lehden tilaajana tilaukseesi kuuluvat automaattisesti oikeudet lehden digisisältöjen lukemiseen. Digilukuoikeutesi aktivoidaksesi tarvitset asiakastilin.

Mikä on asiakastili?

Asiakastili on oma henkilökohtainen käyttäjätunnuksesi, jolla pääset kirjautumaan tilaamiisi Länsi-Savo -konserniin kuuluvien lehtien verkkosisältöihin, sovelluksiin ja digitaalisiin palveluihin.
Luomalla oman asiakastilin luet ja hallinnoit verkossa kaikkien seuraavien lehtien tilauksiasi: Paikallislehti Joutseno, Juvan Lehti, Kaakonkulma, Kangasniemen Kunnallislehti, Keskilaakso, Luumäen Lehti, Länsi-Saimaan Sanomat, Pitäjänuutiset, Puruvesi, sekä Etelä-Saimaa, Itä-Savo, Kouvolan Sanomat, Kymen Sanomat, Länsi-Savo ja Uutisvuoksi.

Pitäjänuutisten tilaaja, näin otat digipalveluiden lukuoikeutesi käyttöösi

Ota digipalveluiden lukuoikeutesi käyttöön luomalla asiakastili alla olevien ohjeiden mukaisesti. Sähköpostiosoitteesi on käyttäjätunnus, salasanan luot itse.
Tarvitset lukuoikeuksiesi aktivointiin postinumeron sekä asiakasnumeron, joka esim. löytyy laskusta. Voit tiedustella asiakasnumeroasi myös tilaajapalvelustamme sähköpostitse tilaukset@pitajanuutiset.fi tai puhelimitse p. 015–350 3518 (palveluaikamme ma–pe klo 8–16).

1. Klikkaa asiakastilin luomissivulle tästä.
2. Täytä tietosi vähintään tähdellä merkittyihin kenttiin, ja ruksi Hyväksyn käyttöehdot. Klikkaa tämän jälkeen Luo tili ja kirjaudu sisään.
4. Päädyt Asiakastililläsi Omat tiedot -näkymään. 
5. Klikkaa tietojesi yläpuolella näkyvää Oletko jo lehden tilaaja? Liitä asiakasnumerosi tästä -linkkiä.
6. Täytä pyydettyihin kenttiin asiakasnumerosi ja postinumerosi, ja klikkaa Ok, jatka.
7. Kun asiakastili on luotu, voit kirjautua lehden digipalveluihin (verkkosivuilla ja/tai sovelluksessa) äsken luomallasi käyttäjätunnuksella ja salasanalla.

Katso kuvalliset ohjeet tästä: Digilukuoikeuksien kayttoonotto_kuvaohje_Pitajanuutiset

 

Usein kysyttyjä kysymyksiä asiakastilistä ja apua kirjautumiseen

Annoin väärän sähköpostiosoitteen rekisteröitymisen yhteydessä

Ota yhteyttä tilaajapalveluumme, niin korjaamme sähköpostiosoitteen oikeaksi. Liitä viestiisi nimesi, osoitteesi ja mahdollisesti myös asiakasnumerosi.

Asiakastilin luominen

Jos olet jo lehden tilaaja, voit ottaa näköislehden lukuoikeutesi käyttöön luomalla asiakastilin alla olevien ohjeiden mukaisesti. Sähköpostiosoitteesi on käyttäjätunnus, salasanan luot itse.
Tarvitset lukuoikeuksiesi aktivointiin postinumeron sekä asiakasnumeron, joka esim. löytyy laskusta. Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa myös mielellään (käsittelyaikamme ma–pe klo 8–16, p. 015 – 350 3518 tai sähköpostitse tilaukset@pitajanuutiset.fi)

  1. Klikkaa asiakastilin luomissivulle tästä.
  2. Valitse Uusi käyttäjä ja täytä tietosi vähintään tähdellä merkittyihin kenttiin, ja täppää Hyväksyn käyttöehdot. Klikkaa tämän jälkeen Luo tili ja kirjaudu sisään.
  3. Päädyt Asiakastilillä Omat tiedot -näkymään. 
  4. Klikkaa tietojesi yläpuolella näkyvää Oletko jo lehden tilaaja? Liitä asiakasnumerosi tästä -linkkiä.
  5. Täytä pyydettyihin kenttiin asiakasnumerosi ja postinumerosi, ja klikkaa Ok, jatka.
  6. Kun asiakastili on luotu, voit kirjautua mobiilisovellukseen tai verkkopalveluumme luomallasi käyttäjätunnuksella ja salasanalla.

Rekisteröityessäsi hyväksyt verkkopalvelun käyttöehdot.

Asiakastilini on lukittu

Olet todennäköisesti syöttänyt salasanan tai käyttäjätunnuksen liian monta kertaa väärin ja asiakastilisi on turvallisuussyistä lukittu. Lukitus on voimassa 12 tuntia. Voit poistaa lukituksen kirjautumalla uudelleen oikealla käyttäjätunnuksella ja klikkaamalla Oletko unohtanut salasanasi. Tarvittaessa ota yhteyttä tilaajapalvelumme p. 015 – 350 3518 tai sähköpostitse tilaukset@pitajanuutiset.fi avataksesi lukitus. Huomioithan, että palveluaikamme on ma–pe klo 8–16.

En onnistu kirjautumaan palveluun

Mikäli kirjautuminen asiakastilin tunnuksin ei onnistu, varmista että sähköpostiosoitteesi ja salasanasi ovat samat, joita olet käyttänyt aiemmin palvelussa.

Haluan vaihtaa käyttäjätunnukseni

Voit vaihtaa Asiakastilisi käyttäjätunnuksen ollessasi kirjautuneena. Mene kohtaan Omat tiedot, ja sähköpostiosoitteen kohdalla valitse muokkaa.

Vaihtamasi käyttäjätunnus tulee heti käyttöön. Saat muutoksista vahvistuksen sähköpostiisi. Salasanasi säilyy samana.

Haluan vaihtaa nimi- tai yhteystietojani

Voit vaihtaa Asiakastilin käyttäjätunnustietoja.
Huomaathan, että muuttaessasi Asiakastilin tietoja ne eivät näy tilauksissasi.
Muuttaaksesi laskutukseen ja jakeluun liittyviä tietoja, ole yhteydessä lehden tilaajapalveluun.

Haluan vaihtaa salasanani

Voit vaihtaa Asiakastilisi salasanan ollessasi kirjautuneena. Mene kohtaan Omat tiedot, ja salasanan kohdalla valitse muokkaa.
Uusi tilaamasi tai vaihtamasi salasana tulee heti käyttöön. Saat muutoksista vahvistuksen sähköpostiisi.

Kirjautumiseni ei pysy palvelun muistissa

Kirjautumisnäkymässä oleva Muista minut -ruksi tarkoittaa että pysyt samalla laitteella ja selaimella sisäänkirjautuneena, kunnes itse erikseen kirjaudut ulos tai viimeisestä tilin käyttämisestä on yli 30 päivää. Myös jos selaimesi poistaa (tai poistat itse) evästeet selailun jälkeen, ei selaimesi enää muista kirjautumista seuraavalla kerralla.

Mikä on asiakastili?

Asiakastili on oma henkilökohtainen käyttäjätunnuksesi, jolla pääset kirjautumaan tilaamiisi Länsi-Savo -konserniin kuuluvien lehtien verkkosisältöihin, sovelluksiin ja digitaalisiin palveluihin.
Luomalla oman asiakastilin luet ja hallinnoit verkossa kaikkien seuraavien lehtien tilauksiasi: Paikallislehti Joutseno, Juvan Lehti, Kaakonkulma, Kangasniemen Kunnallislehti, Keskilaakso, Luumäen Lehti, Länsi-Saimaan Sanomat, Pitäjänuutiset, Puruvesi, sekä Etelä-Saimaa, Itä-Savo, Kouvolan Sanomat, Kymen Sanomat, Länsi-Savo ja Uutisvuoksi.

Miksi käyttäjätunnusta varten tarvitaan sähköpostiosoite?

Digitaalisten palvelujen käyttöönottoon ja käyttöön liittyvä viestintä hoidetaan sähköpostin välityksellä. Sähköpostiosoitteesi toimii asiakastilin käyttäjätunnuksena.

Tilatessasi tuotteita saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tilauksen hallintaan liittyvät sähköpostivahvistukset (jakelunkeskeytys ja osoitteenmuutos) tulevat myös sähköpostiisi. Lisäksi voit saada asiakuuteesi liittyviä tarjouksia.

Olen unohtanut käyttäjätunnukseni. Miten menettelen?

Jos et muista käyttäjätunnusta, voit tiedustella sitä tilaajapalvelustamme puhelimitse p. 015 – 350 3518 (ma–pe klo 8–16) tai sähköpostitse. Liitä sähköpostiviestiisi nimesi, osoitteesi ja mahdollisesti myös asiakasnumerosi. Laita viestin aiheeksi Käyttäjätunnus unohtunut.

Olen unohtanut salasanani. Miten menettelen?

Voit nollata salasanasi Oletko unohtanut salasanasi -linkistä syöttämällä sähköpostiosoitteesi sille varattuun kenttään. Saat sähköpostiviestissä linkin ja ohjeet salasanan vaihtamista varten. Sähköpostiosoite tulee olla sama, joka on aiemmin tallennettu tietokantaamme.

Jos tilaamasi salasanan vaihtoon liittyvä sähköposti ei tule heti sähköpostiisi, tarkista sähköpostisi roskapostikansio. Jotkut sähköpostiohjelmat tulkitsevat osan sähköposteista roskapostiksi ja siirtävät ne roskapostikansioon.

Palvelun käyttö ei onnistu

Jos Asiakastiliä vaativan palvelun käyttö ei onnistu, tarkista, että Javascript on kytkettynä päälle. Jos olet laittanut selaimellesi Javascript -eston, ota esto pois päältä selaimesi asetuksista.

Tarkista, että käytät selainta, jota palvelut tukevat Asiakastilin kirjautuminen tukee.

Palvelussa käytettävät selaimet ja käyttöjärjestelmät:

Windows 7: Internet Explorer 10 (tai myöhemmät), uusin Firefox ja Chrome (ja yksi sitä aikaisempi selainversio), Safari 6.0 (ja myöhemmät)
Windows 8: Internet Explorer 10, uusin Firefox ja Chrome (ja yksi sitä aikaisempi selainversio), Safari 6.0 (ja myöhemmät)
MAC OS X 10.7, ja sitä uudemmat: Safari 6 (tai myöhemmät), uusin Firefox ja Chrome (ja yksi sitä aikaisempi selainversio)

Sain ilmoituksen sähköpostiosoite on jo käytössä. Mitä tämä tarkoittaa?

Antamasi sähköpostiosoite on jo olemassa järjestelmässämme, sinulla on asiakastili luotuna. Jos muistat kirjautumistunnuksesi, klikkaa Kirjaudu tästä -linkkiä. Jos et muista käyttäjätunnusta, ota yhteyttä tilaajapalveluun. Jos et muista salasanaa, klikkaa Oletko unohtanut salasanasi -linkkiä.

 

Kaikissa ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä tilaajapalveluumme

puh. 015 – 350 3518 (ma–pe klo 8–16)
sähköpostitse: tilaukset@pitajanuutiset.fi (palveluaikamme ma–pe klo 8–16)
tulemalla käymään asiakaspalvelussamme: Pentinpolku 1 (liikekeskus) 52700 Mäntyharju ( ma–to klo 9–14)

 

 

Viikon kysymys

Kiinnostavatko seurakuntavaalit?

Näytä tulokset

Loading ... Loading ...